serviciiseobucuresti.ro

Freelancer sau o agentie SEO?

Freelancer sau o agentie SEO?

 

Tu ai ales o agentie SEO sau un freelancer pentru website-ul tau? Alegerea corecta depinde de mai multi factori. Noi incurajam firmele sa lucreze cu o agentie SEO, insa alegerea finala este in mainile tale. Ai o firma mica care vinde online, si vrei sa faci vanzari mai multe ? Daca nu ai apelat la optimizare SEO pana in prezent, acum este momentul sa o faci. O agentie SEO iti ofera servicii diverse din domeniul optimizarii: servicii tehnice, creare de continut si o strategie ampla.

Fiecare proiect SEO incepe cu o analiza a website-ului. Situatia prezenta ne indica directia de lucru. De multe ori cei care detin un site web au cerut optimizare pentru un set de cuvinte cheie. Insa, procedura corecta este analiza website-ului si apoi inceperea optimizarii. Nu sariti peste etape, deoarece graba nu ajuta site-ul deloc. Etapa de analiza a site-ul este denumita in domeniul nostru: audit SEO.

Auditul SEO – Agentie SEO

Acest audit verifica starea link-urilor interne si externe ale website-ului tau. De asemenea, este verificata viteza de incarcare, meta descrierea, meta titlul, H1 si H2, ALT text, existenta unui site map si multe alte elemente.

Imediat dupa analiza tehnica si de continut a website-ului, este desfasurata analiza cuvintelor cheie. De multe ori clientii sunt surprinsi ca si-au ales cuvintele cheie gresite pentru site-ul lor. Lista de cuvinte cheie pe baza careia se face optimizare trebuie sa fie construita in functie de volumul lunar de cautare. Fiecare cuvant are un volum lunar de cautare identificat de Google.

In cazul in care rezultatele lunare sunt mici, nu recomandam folosirea acelui cuvant cheie. Exista unelte folosite de specialistii in domeniu pentru a identifica acest volum de cautare cat mai bine. Noi avem acces la astfel de unelte si le folosim atunci cand facem analiza cuvintelor cheie pentru clientii nostri.

Exemplu de volum de cautare pentru un cuvant cheie

Alegem cuvintele cheie astfel incat sa exista cautari multe pentru ele si sa ne poata creste numarul de vizitatori pe site. De exemplu, in cazul domeniului SEO exista expresia “agentie SEO” care este folosita de cei interesati de SEO pentru a gasi o agentie cu care sa colaboreze. Aceasta expresie aduna luna de luna un volum de aproximativ 1.000 de cautari. Noi folosim acest cuvant cheie sa optimizam o pagina din site-ul nostru stiind ca aproximativ 1.000 de persoane cauta cu aceasta expresie serviciile unei agentii de optimizare SEO.