serviciiseobucuresti.ro

Ghid SEO Complet de Scriere a Continutului Optimizat

Ghid SEO Complet de Scriere a Continutului Optimizat

Ghid SEO Complet de Scriere a Continutului Optimizat

Scrierea continutului optimizat sta la baza promovarii online a unei afaceri. Noi, echipa Servicii SEO Bucuresti, iti oferim aici un ghid SEO complet de scriere a continutului. Aceste solutii prezentate mai jos sunt practicate de echipa noastra, si au dat rezultate pozitive.

Ghid SEO Complet

Tu faci promovare online pentru afacerea ta? Afla din ghidul acesta cum sa scrii continut optimizat singur pentru cresterea afacerii tale. Poate iti este teama sa scrii pe blogul afacerii tale. Cu siguranta exista scriitori cu talent din nastere, si persoane care scriu cu greu un fragment de 300 de cuvinte. Nu este nevoie sa fii un scriitor talentat pentru a compune texte optimizate pentru afacerea ta. Ai nevoie doar de o intelegere a procesului.

Noi suntem aici sa te incurajam sa scrii. Daca ne permiti, te putem ajuta cu scrierea de continut optimizat. Insa, inainte de a spune “Eu nu stiu sa scriu!”, citeste recomandarile de mai jos. Cu siguranta, vei gasi ceva de folos.

 

Construim continut scris Autentic 

 

Oricine poate produce continut scris. Chiar tu poti deveni scriitor pe blogul afacerii tale. Atunci cand liderul afacerii scrie despre afacerea sa, se transmite un mesaj autentic catre potentialii clienti. De fapt, este indicat sa fim cat mai autentici in modul de exprimare, astfel incat cei care citesc materialele scrise de noi sa se poata conecta cu personalitatea noastra.

In cazul in care ai o afacere, tu esti persoana care cunoaste afacerea cel mai bine. Tu esti persoana indicata sa scrie despre serviciile, produsele sau intentia afacerii tale.

Vei spune ca exista experti in scrierea materialelor de blog. Da, este adevarat. Un astfel de expert sunt si eu, si colegii mei din echipa Servicii SEO Bucuresti sunt experti in acest domeniu. Insa, nu orice persoana cu talent in construirea continutului optimizat poate jongla cu termenii afacerii tale intr-un mod autentic si natural. Totul incepe cu liderul afacerii.

 

Evita textele simple scrise fara emotie 

 

Noi lucram impreuna cu clientii nostri. Suntem o echipa unita, si lucram continutul pornind de la explicatiile clientilor. Luam interviuri clientilor nostri si persoanelor din echipa lor, pentru a intelege cat mai bine felul lor de a vedea acel business.

Multi experti nu acorda timpul necesar studiului afacerii despre care scriu. Din acest motiv intalnim in social media articole simple, fara urma de personalitate, niste template-uri de 250 de cuvinte scrise in graba. Asa nu!

Un om care a pus bazele unei afacere are incredere in acea idee. Liderul unei afaceri simte, transmite si convinge mult mai natural oamenii interesati sa devina clienti loiali.

 

Ce este continutul optimizat?

 

In primul rand, este necesar sa intelegi ca exista o diferenta intre continutul scris normal, si acel continut scris optimizat SEO. Continutul scris optimizat este acel text folosit pe un website, pe un blog, pe canale de social media, gandit sa atraga persoane interesate de anumite subiecte.

Folosind o lista de cuvinte cheie representative pentru un domeniu anume, vom scrie texte. Un exemplu iti poate fi de folos. Sa presupunem ca vrem sa optimizam un website al unei firme de inchirieri auto. Vom alege acele cuvinte si expresii cheie care au volumul cel mai mare de cautare pentru nisa inchirieri auto. Apoi, plecand de la acele cuvinte cheie scriem un articol optimizat SEO.

Atentie! Nu trebuie sa faci confuzie intre continutul optimizat SEO, si acele texte care sunt inundate cu expresii, incat textul devine imposibil de parcurs. Cuvintele cheie sunt utile doar atunci cand sunt folosite in locurile corespunzatoare si intr-o cantitate moderata.

 

Cat conteaza Setarile Tehnice?

 

Avem continutul scris optimizat, si nu vedem rezultate. Aceste cazuri exista frecvent deoarece setarile tehnice nu sunt respectate. Inainte de orice, este esential ca un expert in web development sa iti verifice functionalitatea website-ului. Se poate ca tu sa postezi continut frecvent, insa fara plug-in-urile de SEO cum vei sti daca ceea ce faci este corect?

De asemenea, sunt importante elemente precum plug-in-urile de analiza a traficului, viteza de incarcare pe mobil, optimizarea paginilor pentru mobil, implementare schema.org, Google Search Console, si multe altele.

Prima, si cea mai importanta, investitie legata de website-ul afacerii tau trebuie sa fie setarea tehnica. Un web developer care lucreaza cu un expert tehnic de SEO iti pot face website-ul complet functional. Iti garantez ca este mult mai important sa ai o baza solida decat sa ai, de exemplu, imaginea de brand rafinata.

 

Cat de importanta este Structura Continutului? 

 

Este frumos sa ai creativitate, si sa poti scrie pagini intregi. Insa, este esential sa mentinem o structura pentru continutul scris. Textele lungi sunt greu de parcurs, si ideile principale se amesteca. Este ideal sa folosesti un subtitlu (H2), un citat sau o imagine o data la 150 de cuvinte pentru a delimita ideile textului.

In cazul articolelor lungi, poti construi un sumar cu ideile principale si link spre acele paragrafe. Nu toate persoanele doresc sa consume texte lungi. Tine cont ca unii oameni isi au atentie si rabdare limitata. Pentru cei care doresc sa mearga direct la ideea care ii intereseaza din materialul tau, ofera un sumar la inceput cu link catre acel subtitle – H2.

 

Importanta Cuvintelor de Tranzitie

 

Iti explicam mai sus despre importanta structurii unui text. O parte din structura unui material scris sunt cuvintele si expresiile de tranzitie. Aceste elemente ajuta cititorul sa tina pasul cu ideile transmise de cel care scrie. Fiecare expresie are un rol de a ajuta cititorul, de a-l introduce in fiecare etapa a textului: introducere, enumerare, concluzie, etc.

Poti testa cat de mult impact au cuvintele de tranzitie. Alege un text, un articol de pe blogul afacerii tale, si adauga expresiile de tranzitie prezentate mai jos. Acum vei avea doua versiuni ale aceluiasi articol.

Ofera cele 2 versiuni de articol unei persoane care nu a citit pana atunci acel material, si cere-i o parere sincera de tipul : “Care ti se pare mai usor de citit/inteles?”. Raspunsul testului, cu siguranta, va trimite catre acel articol in care ai folosit cuvintele de tranzitie.

 

Exemple de cuvinte de tranzitie

 

Ca sa iti fie mai usor sa folosesti cuvintele de tranzitie in urmatorul text scris de tine, iti las aici o lista de cuvinte si expresii de tranzitie. Atentie, nu este necesar sa folosesti toate cuvintele intr-un singur text. Poti folosi cateva expresii pentru a ghida cititorul tau de-a lungul paragrafelor. Intotdeauna, expresia “less is more” (mai putin, este mai mult) se adevereste.

Cuvinte de tranzitii care exprima enumeratii: in primul rand, primul, al doilea, etc. Expresii de tranzitie pentru a concluziona o idee: prin urmare, asadar, in concluzie, in incheiere, etc.

Cu ajutorul tranzitiilor in scris poti face trecerea de la o idee la alta, pentru a arata cauza-efect, pentru a insuma, pentru a semnala un conflict sau o contradictie. Alte cuvinte de tranzitie sunt: “sau, de asemenea, similar, la fel, mai departe, in acelasi timp, in mod egal, pe de alta parte” si lista poate continua.

 

Tu folosesti Cuvinte Cheie?

 

Ne intoarcem la cuvintele cheie, iar si iar. Importanta unor cuvinte cheie relevante este subestimata de unii scriitori de continut. Poti sa scrii si urmandu-ti intuitia, insa vrei sa iti asumi faptul ca felul in care formulezi articolul poate sa te saboteze? Un cuvant cheie ales corect tine cont de volumul de cautare existent pentru acel termen.

Un expert poate merge mai departe, si sa invetigheze pentru clientul sau care sunt trend-urile de cautare pentru acel cuvant cheie de-a lungul ultimilor ani.

Am mentionat, mai sus, sabotarea. Ei bine, da. Atunci cand compui continut scris despre subiecte care nu au legatura cu platforma pe care postezi poti observa un scor mare de bounce rate. Oamenii intra pe un site web cautand sau asteptandu-se sa gaseasca un anume tip de continut.

Cand vizitatorii site-ului tau citesc un articol despre un subiect total diferit decat ceea ce se asteapta sa gaseasca acolo, vor iesi de pe site imediat. Atunci, ai pierdut un potential client, si website-ul tau obtine un bounce rate mare care nu ajuta cu nimic cresterea organica.

 

Cercetarea Subiectului despre care scrii

 

De ce sa pui accent pe cercetarea subiectului? In primul rand, persoanele care citesc materialul trebuie sa obtine plus de valoare de la acel material. Apoi, continutul optimizat de valoare nu poate expune niste informatii deja cunoscute de majoritatea persoanelor. Un text de calitate are nevoie de consistenta, si aceasta consistenta este obtinuta prin ore de cercetare a subiectului despre care scrii.

Ia, azi, decizia sa scrii continut optimizat de valoare. Vei observa schimbarea pozitiva a reactiei cititorilor tai. O analiza a subiectului si o prezentare ambla a acestuia face ca oamenii sa isi doreasca sa trimita mai departe acel articol catre toti cunoscutii lor.

 

Cand Continutul Scris Devine Viral

 

Imediat ce ai pus atentie in cercetarea subiectului si in scrierea continutul scris vei observa schimbari. Cei care citesc articolele blog-ului tau incep sa distribuie pe social media sau prin email catre cunoscutii lor.

Continutul devine viral atunci cand este scris corect. Nu vei mai avea nevoie de campanii de promovare pe social media. O reclama platita pe Facebook, Linkedin sau Google aduce rezultate pe termen scurt. Insa, un blog, care face cititorii sa simta ca au descoperit sfaturile unui expert in domeniul respectiv, iti aduce brand awareness gratuit si la scara mare.

Tinteste sa postezi doar continut scris optimizat. Vei observa aprecierea clientilor tai. Cu siguranta iti va fi mult mai usor sa scrii continut acum ca ai parcurs acest Ghid SEO Complet de scriere.

Inca ai intrebari despre scrierea continutului optimizat? Nu ezita sa ne scrii! Suntem aici sa fim de folos persoanelor dedicate afacerii lor.

 

Redactarea unui Articol de Blog

 

Un articol de blog este un exemplu perfect de creare de continut scris optimizat. Exista numeroase afaceri care au un blog bogat, insa nici un articol de pe blog-ul respectiv nu este optimizat SEO. Ideal este sa investesti intr-o discutie cu un consilier SEO. Acest consilier iti poate da instructiuni pentru scrierea continutului optimizat. In felul acesta, orice articol nou, aparut pe blog-ul afacerii tale, devine o potentiala sursa de trafic.

Nu exista o frecventa cu care trebuie sa postam pe blog-ul afacerii noastre. In functie de nisa pe care lucrezi, poti incerca sa postezi de la un articol pe saptamana, pana la un articol zilnic.

Cum mentionam mai devreme, tu iti cunosti cel mai bine audienta. Tu intelegi, si observi cu ajutorul unor unelte de analiza a traficului, cat de multi vizitatori intra pe site-ul tau sau cati vizitatori revin pentru mai multe informatii. Noi stim un lucru cu siguranta: cu cat mai mult continut folositor potentialilor clienti, cu atat mai multe sanse de a creste blogul afacerii tale.

 

Ai ramas fara idei?

 

In cazul in care scrii in mod constant pe blogul afacerii tale, este posibil sa ramai fara idei. Se intampla tuturor. Am gasit pentru tine cateva idei de creare a continutului scris pentru acele momente in care ramai fara inspiratie.

Completeaza pagina “Despre noi”. Poate ca textele din pagina “Despre noi” au fost gandite si scrise cu pasiune la inceputul afacerii tale in mediul online. Insa poti adauga cateva elemente noi pe acea pagina. Poti completa cu informatii despre reusitele brandului tau in anii de prezenta in mediul online. Un update al paginii “Despre noi” poate improspata imaginea brand-ului tau.

Analizand si citind prezentare scrisa de pe acea pagina, poti descoperi ca ati evoluat, ca aveti de oferit mai mult, sau din contra, ca v-ati indepartat de la promisiunile facute clientilor vostri. Noi am avut multe momente de tipul “aha” atunci cand am completat continutul scris al paginii noastre “Despre noi”. Incearca si tu, apoi scrie-ne ce fel de constientizari ai avut adaugand continut scris pe acea pagina.

 

Aparitii in presa, testimoniale si premii castigate

 

O sursa bogata de inspiratie pentru materialele scrise de pe site-ul tau pot fi victoriile echipei tale. Analizand evolutia voastra ca afacere, poti observa ca aveti deja cateva mentiuni in presa, online sau offline.

Mentiunile in presa sau testimonialele clientilor tai sunt motive de lauda si inspiratie pentru pagini noi de continut. Continutul scris optimizat trebuie sa plece de la lucruri autentice, de la situatii reale. Mentioneaza printr-un articol de blog despre testimonialele pozitive primite de la clientii tai. Poti, de asemenea, sa mentionezi cum te-au ajutat testimonialele mai putin pozitive, ce concluzii si ce invataturi ati tras din acel feedback?

Premiile castigate de afacerea ta sunt alte surse de inspiratie pentru continutul scris. Te invit sa scrii despre acele premii, certificate sau medalii primite. Poate ca cei din domeniul tau, sau prietenii apropiati iti cunosc reusitele, insa clientii tai potentiali au nevoie de acele informatii pentru a decide sa lucreze cu tine.

 

Continut Banal vs. Continut Epic

 

In acest Ghid SEO Complet de scriere a continutului optimizat este necesar sa mentionam ca prin creare de continut scris dorim sa obtinem un rezultat Epic. Da, am spus EPIC. Tipul de continut, care sa faca cititorul sa se bucure ca a descoperit acea sursa de informatie, si sa isi doreasca sa iti salveze pagina in Bookmarks.

Pare greu de realizat, insa poate fi chiar usor daca folosesti acest Ghid SEO Complet de scriere a continutului optimizat. Tu ce fel de continut ai salvat in Bookmarks? Merita sa te gandesti la acest aspect. Ce te face pe tine sa salvezi ceva, sau ce te face sa dai share pe social media?

Iti pot spune ce ma face pe mine sa dau salvare in bookmarks. Un text bine scris, usor de citit, foarte bine structurat, care are o baza de research bine facuta. De asemenea, textul care “ma prinde”, care ma intriga sau imi trezeste curiozitate, ori imi pune un zambet pe buze.

Acest tip de continut scris, continutul epic, trebuie sa fie tinta ta atunci cand construiesti continut pentru afacerea ta.

 

Rezolva Problemele Cititorilor Tai

 

Daca citesti acest Ghid SEO Complet de scriere a continutului optimizat, cu siguranta te intrebi ce fel de subiecte poti aborda pentru a deveni un expert in domeniul tau. Nimeni nu este expert de la bun inceput. Clasificarea de “expert” o castigi atunci cand te ridici la standardele de implicare ale unui expert.

De exemplu: Ai un website despre mancare de animale? In cazul acesta poti afla cat mai multe informatii despre ingredientele din mancarea de animale. De asemenea, poti analiza firmele producatoare de mancare de animale, si poti afla cat mai multe detalii despre felul in care mancarea este produsa. Aducand astfel de detalii cititorilor de pe site-ul tau, vei fi vazut ca un expert in domeniu. Prin munca si implicare 100 % poti deveni chiar tu expert in industria din care face parte afacerea ta.

Propune-ti sa raspunzi unor intrebari presante despre produsul tau sau despre serviciile tale. Astfel, poti deveni un om de incredere, un expert, la care se intorc vizitatorii pentru mai multe sfaturi.

 

Alege un Titlu care intriga

 

Continutul scris epic are nevoie de un titlu pe masura. Lasa-ti imaginatia sa lucreze, si permite-ti sa folosesti expresii puternice. Noi am folosit pentru acest articol “Ghid SEO Complet de scriere a Continutului Optimizat”. La fel de bine puteam opta pentru versiunea simpla “Ghid de scriere a continutului”, insa nu trimite catre cititor acelasi mesaj. Un “ghid SEO complet” inseamna ca toata informatia de care ai nevoie pe subiectul “scriere de continut optimizat” se afla aici in acest material, cineva deja a facut munca de research pentru tine.

Folosind cuvinte puternice, care transmit o informatie despre calitatea pe care o livreaza textul sau beneficiul pe care cititorul il va primi, vei reusi sa atragi cititorii.

Iti oferim cateva exemple de titluri care atrag curiozitatea cititorului:  “Strategie Noua de success”; “Vinzi Triplu folosind aceste tehnici”; “Nu ti-ai imaginat pana acum ca asa ceva ar putea ajuta compania ta”; “Afla care este secretul brand-ului X”; “Tu aplici deja aceste elemente cheie ale marketing-ului online?”; etc.

 

Contacteaza-ne pentru a primi acest Ghid SEO in format PDF

 

Incheiem aici acest ghid SEO de scriere a continutului optimizat. Marturisim ca intotdeauna exista loc de evolutie, si ca nu va exista niciodata un ghid complet despre un subiect. Ne luam responsabilitatea de a modifica acest ghid pe masura ce acumulam cunostinte noi despre acest subiect important pentru orice afacere.

Contacteaza-ne daca ai intrebari sau propune elemente de adaugat in acest ghid. Noi suntem deschisi comunicarii, si asteptam cu drag mesajul tau.

contact@serviciiseobucuresti.ro

0723159147

https://serviciiseobucuresti.ro