Advertorialul sau comunicatul de presă este o „ unealtă ” perfectă în cadrul marketing-ului, mai exact pentru promovarea unor produse sau servicii. Este important ca orice produs sau serviciu să fie promovat într-un mod corespunzător. Cu ajutorul comunicatelor de presă și a experților în domeniu, o firmă se poate dezvolta într-un mod cât mai organic.
Este esențial ca „ creșterea ” sau dezvoltarea să se facă treptat. Așa este firesc, acesta este cursul lucrurilor. O creștere mult prea rapidă va fi eficientă pe moment, dar nu și pe termen lung. Tocmai de aceea este important să se ia acțiune treptat, pas cu pas, pentru ca rezultatele să reziste în timp și pentru ca respectiva companie / firmă să continue să se dezvolte în timp.
Așadar, advertorialele sunt o metodă perfectă de a facilita această dezvoltare treptată. Modul în care advertorialul este scris este un alt aspect esențial. Acesta trebuie să aibă o anumită structură, astfel încât cititorul să fie cât mai atras și interesat de ceea ce i se prezintă.
Atunci când apelezi la servicii de copywriting poți cere redactarea și publicarea de advertoriale SEO.
Dacă ții cont de toate aceste aspecte, îți garantăm că întreg procesul de scriere va fi ușurat, iar cititorii vor fi cu adevărat interesați de articol.
Este important ca textul unui advertorial să fie atractiv, să dețină informații sigure și să aibă un anumit nivel de persuasiune. Într-un final, toate comunicatele de presă au ca rol final convingerea cititorului în a achiziționa diverse produse sau servicii.
Paragraful introductiv și încheierea sunt 2 elemente cheie ale unui advertorial. În cele ce urmează vom discuta modul de scriere și ce trebuie să ai în vedere la fiecare din ele.
Așadar, introducerea și încheierea trebuie făcute cu atenție deoarece sunt o serie de paragrafe care au impact asupra modului în care cititorul percvepe ceea ce urmează să i se prezinte / s-a prezentat deja.
Corpul unui articol reprezintă cea mai mare parte a acestuia. Acesta trebuie structurat în mai multe subtitluri. Denumirea fiecărui subtitlu trebuie să fie strâns relaționată cu conținutul pe care îl are. De asemenea, poți opta ca denumirea acestuia să reprezinte tot o întrebare sau ceva ce să stârnească interesul celui care citește articolul.
Textul aferent unui subtitlu trebuie să aibă aproximativ 150 de cuvinte. Acesta trebuie structurat sub formă de 3 alineate. Propozițiile trebuie să fi simple și să nu introducă cititorul în eroare prin ambiguitate sau termeni dificili.
Numărul de subtitluri se alege în funcție de lungimea comunicatului de presă. În general, un comunicat de presă are intre 500 si 1500 de cuvinte, iar scăzând titlul și paragraful introductiv vor rămâne 4 subtitluri, dintre care ultimul o reprezintă încheierea. Textul trebuie să fie cât mai aerisit și cât mai ușor de citit. Tocmai de aceea se recomandă utilizarea unor elemente de structurare.
În acest fel se facilitează o citire ușoară a articolului și o mai bună înțelegere a informațiilor prezentate. Modul în care informațiile sunt așezate în pagină poate determina cu adevărat modul în care informația este percepută.
Credibilitatea informațiilor prezentate este probabil cel mai important aspect. Scopul unui astfel de articol este în general de persuasiune. Astfel, rolul acestuia este de a convinge cititorul cu privire la serviciile prestate de o anumită firmă / companie.
Poți adăuga credibilitate conținutului cu ajutorul unor informații mai exacte. Scrie întotdeauna câteva rânduri și despre firmă / companie. Menționează anumite detalii precum informațiile de contact, adresa sau anumite certificări pe care le dețin.
Optează să introduci în text și o serie de statistici, denumiri ale serviciilor prestate sau a unor produse. Informațiile clare sunt mereu apreciate de către potențialii clienți. De asemenea, este necesar să adaugi și o poză reprezentativă care să fie corelată cu conținutul articolului.
Modul în care te exprimi poate de asemenea să influențeze cititorul. Exprimarea trebuie să fie cât mai clară, astfel încât cititorul să nu întâmpine dificultăți în întelegerea textului. Un astfel de articol trebuie scris în așa fel încât să poată fi înțeles atât de un copil, cât și de un om mai în vârstă. Limbajul și expresiile utilizate trebuie să fie cât mai accesibile pentru oricine.
De asemenea, este esențial să utilizezi cuvintele / expresia cheie cu atenție deosebită. Uneori o astfel de expresie poate să sune mai ciudat, astfel încât este important modul în care este integrată în text.
Rolul cuvintelor cheie este de a clasa articolul cât mai sus în ierarhizarea rezultatelor care apar în urma unei căutări pe Google sau orice alt motor de căutare. Cu cât expresia este folosită mai corect, cu atât articolul va fi clasat mai sus printre primele rezultate și va fi mai vizibil pentru potențialii clienți.
Sperăm că acest articol ți-a fost de folos și că acum ai o viziune mult mai clară în ceea ce privește scrierea unui astfel de articol. Dacă vei ține cont de tot ceea ce ți-am prezentat anterior, cu siguranță vei avea un comunicat de presă reușit și de efect!
In cazul in care timpul te preseaza si vrei ceva calitativ – poti apela la serviciile noastre de copywriting. Vezi mai multe detalii aici: https://serviciiseobucuresti.ro/servicii-copywriting/ .
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Click one of our contacts below to chat on WhatsApp
Social Chat is free, download and try it now here!