serviciiseobucuresti.ro

Optimizare SEO

Ai un site care are nevoie de optimizare SEO? Avem solutia!

promovare online

Pasii procesului de Optimizare SEO

Ai un site pentru care doresti optimizare SEO? Prin operatiunile de optimizare SEO crestem vizibilitatea site-ului tau si imbunatatim performantele afacerii tale. Citeste mai jos cum te poate ajuta echipa noastra sa iti urci site-ul pe prima pagina in Google.

Optimizare SEO preturi

Facem optimizare SEO pentru site-uri clasice de prezentare, blog-uri sau magazine online. Recomandam optimizare SEO pentru imbunatatirea site-ului atat pentru utilizatorii umani , dar si pentru motoarele de cautare (precum Google , Bing , Yandex, etc).

 

SEO (Search Engine Optimization) este un proces special folosit pentru a imbunatati site-ul in conformitate cu criteriile de clasificare a motoarelor de cautare. Procesul de optimizare incepe pe site: continutul si setarile site-ului. Apoi, procesul de optimizare continua in afara site-ului – Promovare online.

 

O campanie de optimizare SEO incepe cu definirea obiectivelor: cresterea vanzarilor unui anumit produs sau serviciu , informarea clientilor , crearea unei imagini specifice a firmei, etc. 

Vei gasi mai jos o lista cu pasii procesului de optimizare urmati de echipa noastra.

Auditul site-ului – starea tehnica a site-ului

 

Primul pas este sa analizam site-ul din punct de vedere tehnic. Astfel vom stii care este situatia lui curenta si ce trebuie facut din punct de vedere tehnic. Aflam ce trebuie optimizat SEO: daca sunt link-uri ale site-ului care nu functioneaza , daca sunt imagini prea mari , daca sunt instalalte plugin-uri necesare optimizarii, analiza URL-urilor din site (daca exista dubluri, erori, redirect lipsa), verificare certificat SSL, viteza incarcare, optimizare pentru mobil, verificare Google Analitics si Google Search Console, analiza SEO on page cu concluzii tehnice ( meta titluri, meta descrieri , alt text , h1, h2)
Acest audit ne ajuta sa intelegem si sa evaluam care este volumul de munca din punct de vedere tehnic.

 

Analiza competitiei

 

Este foarte important sa stim care ne sunt competitorii si ce fac ei in online. Cine sunt competitorii – in functie de obiectivele noastre competitorii nostri in online sunt cei care apar mai sus decat noi atunci cand se cauta cuvinte si expresii cheie de interes pentru noi. Ei vor fi un standard pe care ni-l dorim sa il depasim. E important sa vedem: ce cuvinte cheie folosesc competitorii respectivi , unde se promoveaza ( conform Ahrefs – unealta nostra de baza si a doua cea mai mare baza de date de site-uri dupa Google), ce trebuie facut ca sa avem sanse sa ii ajungem si sa ii depasim: on page si off-page.

 

Cautarea si selectia de cuvinte si expresie cheie

 

Continutul site-ului trebuie sa fie optimizat prin folosirea de cuvinte cheie pe care le folosesc vizitatorii site-ului atunci cand fac o cautare pe Google. Comportamentul de cautare al celor care folosesc Google este diferit de la om la om. 15% dintre cautarile zilnice ale celor care folosesc Google sunt cautari unice. Analiza de cuvinte cheie si intelegerea limbajului vizitatorilor este un punct cheie intr-o campanie de optimizare SEO.

Orice cuvant sau expresie cheie are un anume volum de cautare pe Google. Din lista cuvintelor si expresiilor cheie selectam acele cuvinte si expresii care au un volum de cautare mare in Google. Apoi, introducem acele cuvinte cheie in setarile site-ului si in continutul scris / vizual al site-ului. Folosirea in exces a cuvintelor cheie poate dauna la fel de mult precum folosirea prea mica a acestor cuvinte cheie.

 

Stabilirea strategiei SEO: Buget, obiective , termene de implementare

 

In functie de lista cuvintelor cheie, de cat de departe sunt competitorii, ce buget avem la dispozitie si ce termen de timp avem – vom stabili impreuna o strategie de implementare. Resurselesunt limitate, concurenta nu sta pe loc, de aceea trebuie sa ne stabilim cu grija obiectivele.

 

*unele dintre etape pot fi facute doar daca site-ul este creat in WordPress

Instalarea Google Search Console si Google Analytics

 

Google Search Console si Google Analytics sunt unlete gratuite de la Google. Ele sunt de o reala valoare si ne ajuta sa identificam traficul pe care il avem pe site, daca avem erori gasite de Google, de unde ne vine traficul, pe ce loc suntem in cautaripentru cuvinte si expresii cheie.

 

Corectarea linkurilor cu eroare

 

Verificam daca avem linkuri cu eroare 404 sau 302. Daca gasim asa ceva , le redirectionam astfel incat site-ul sa beneficieze de traficul potential generat de acele URL-uri. Aceste link-uri sunt atent examinate de echipa noastra. Gasim frecvent greseli in contruirea de link-uri externe. Din acest motiv auditul site-ului de la inceputul procesului este util la acest pas. Fiecare link care trimite catre o pagina care nu se incarca, sau care afiseaza o eroare poate rani crestere autoritatii site-ului.

 

Implementarea certificatului SSL – https

 

Certificatul SSL  este un factor pe care Google il ia in considerare atunci cand face clasificarea site-urilor. In plus utilizatorii vor primi mesaje de avertizare , ca site-ul respectiv nu este sigur. De cele mai multe ori noi utilizatori nu mai intra deloc pe site. Avem experienta atat in implementarea certificatului SSL cat si in redirectionarea catre noua adresa ( din http in https)

 

Optimizarea SEO a imaginilor

 

Imaginile incarcate pe site pot ajuta site-ul sa fie vizibil pentru cautarile de pe Google. Insa, imaginile incorect incarcate pot produce multe piedici site-ului. Optimizarea imaginilor site-ului influenteaza felul in care utilizatorii navigheaza pe site-ul tau. Un site care contine imagini neoptimizate se va incarca greu. De asemenea, site-ul neoptimizat va pierde secunde pretioase din timpul utilizatorului.
Un site care contine imagini multe neoptimizate pentru versiunea de mobil, nu va putea fi vazut ca un site de incredere de catre motorul de cautare. Echipa noastra iti poate modifica imaginile de pe site pentru a imbunatati viteza de incarcare a site-ului.

Optimizarea imaginilor se refera si la atribuirea de cuvinte cheie pentru imaginile site-ului tau. Exista o strategie in spatele denumirii cuvintelor cheie pe care noi o aplicam.

 

Optimizarea Meta Titlului si Meta Descrierii

 

Meta titlurile si meta descrierile sunt elemente unice pe fiecare pagina a site-ului. Se scrie frecvent pe internet despre importanta unui meta titlu corect, insa acest lucru nu face procesul de corectare simplu. Fara un specialist in domeniu, un site web nu poate avea toate meta titlurile si toate meta descrierile corect scrise. Procesul necesita atentie sporita si experienta in domeniul SEO.

 

Optimizarea SEO pentru utilizatorii de pe mobil

 

Pentru ca am mentionat mai sus optimizarea pentru mobil vrem sa punctam ca felul in care site-ul se deschide si lucreaza pe mobil este un potential impediment in cresterea pe Google. Un site care nu are optimizarea pentru versiunea de mobil facuta corect isi va pierde multe pozitii in rezultatele Google. Indexarea continutului unui site tine cont de versiunea de mobil a site-ului. Textele greu de citit, fontul prea mic, fontul prea mare, distanta dintre elementele de pe pagina care face greu de accesat de pe mobil anumite informatii.

90% din utilizatorii de internet au acces la internet si de pe mobil.

In Noiembrie 2019 procentul de vizitatori online de pe mobil era de 48.33%.

Persoanele cu varste cuprinse intre 25-34 ani petrec in medie 3 ore si 45 minute pe zi online.

Statisticile arata ca in 2020 utilizatorilor de internet le place sa navigheze in procent crescut pe mobil. Tot ce este necesar unui om se poate gasi online. Numarul de telefoane smart este din ce in ce mai mare. Aproape jumatate din locuitorii planetei noatre detin un telefon smart cu care pot accesa internetul. In Octombrie 2019 a fost inregistrat numarul de 4,48 miliarde de vizitatori online prin intermediul mobilului. Timpul petrecut online de utilizatori a crescut constant in ultimii ani. Un site web trebuie construit avand acest element in vedere.

 

Scriere si rescriere de continut de calitate

 

Utilizatorii sunt foarte selectivi , si vor sa gaseasca cat mai repede informatia de care au nevoie. Vor sa inteleaga repede si bine.  Din acest punct de vedere e important ca textele sa fie scrise cat mai atragator , dar si pline de informatie relevanta.

Pe dealta  parte motoarele de cautare identifica  ca fiind relevante textele , folosind un algoritm , o metoda de calcul. Astfel ca trebuie experienta pentru a reusii sa imbini cerintele si exigentele utilizatorilor umani si algoritmii folositi de motoarele de cautare.

 

Crearea unui Blog pe site

 
Un blog pe site ajuta mult. Motoarele de cautare identifica noi cuvinte si expresii cheie in legatura cu site-ul nostru.
Un alt avantaj este ca site-ul ofera informatii in plus vizitatorilor si ii ajuta sa ia decizii. Aceste informatii sunt greu de prezentat atat de in detaliu pe paginile principale ale site-ului.

Crearea Schema

 

Schema este o metoda de programare ce ajuta motoarele de cautare sa inteleaga mai bine informatiile despre site.
Daca este facuta corect, in timp , schema il poate determina pe Google sa ne prezinte intr-un mod mai detaliat in afisarea site-ului nostru.

 

Implementare Site Map

 

Este important ca Site Map (harta site-ului) sa fie bine gandita si transmisa catre Google. Astfel Google va putea intelege mai bine continutul, ierarhia si legaturile dintre paginile site-ului.

 

Structurarea linkurilor interne

 

O metoda buna de promovare a “paginilor obiectiv” este printr-o structura buna de linkuri interne.

 

Marirea vitezei site-ului

 

Viteza de incarcare a site-ului devine un factor pe care Google il ia in considerare pentru afisarea rezultatelor. Chiar daca in Romania stam foarte bine la viteza internetului in general, atunci cand vorbim de dispozitivele mobile – viteza de incarcare este importanta. Poate face ca un utilizator sa isi piarda rabdarea si sa iasa de pe site-ul nostru.

 

Masurarea rezultatelor 

 

Pentru a masura rezultatele unei campanii de optimizare pentru un site web trebuie sa masuram traficul. Traficul pe site se masoara la momentul de inceput, pe parcursul campaniei, luna de luna, si la finalul campaniei de optimizare SEO.

Pentru a masura traficul organic ne uitam la cuvintele si expresiile cheie care sunt non-brand.

Instrumentele folosite pentru a masura traficul vin din contul de Google Analytics si Google Search Console.

Link-urile externe construite de echipa noastra ajuta la cresterea autoritatii domeniului tau.

Optimizare SEO

Orice site web are nevoie de optimizare SEO. Pentru cresterea traficului pe o platforma web veti avea nevoie de serviciile unui expert in optimizare SEO. O afacere online, un site de prezentare sau un blog au ca scop atragerea vizitatorilor. Cu cat numarul vizitatorilor este mai mare pe o platforma web, cu atat aceasta platforma este mai valoroasa pentru dumneavoastra.

Agentie SEO

Cum facem optimizare SEO?

In primul rand alegem un expert SEO sau o agentie de SEO. Pentru a face o alegere buna trebuie sa tinem cont de mai multe criterii. Multe persoane isi aleg expertul SEO in functie de pretul cerut. Desi este tentant, trebuie sa tineti cont si de alte criterii.

Cum arata site-ul de prezentare al acestui expert in optimizare SEO? Are acest expert un portofoliu cu cazuri reusite? In al doilea rand, stabilim obiective pentru Campania SEO. Ce dorim sa realizam folosind SEO? Este clar ca serviciile de optimizare aduc foarte multe beneficii: cresterea traficului pe site, cresterea vanzarilor, cresterea imaginii brandului dumneavoastra.

Ce tipuri de optimizare SEO ne sunt necesare?

De fiecare data alegerea este in puterea clientului. Firma noastra ofera optimizare pe site si optimizare in afara site-ului. In cazul in care clientul are un buget minim si doreste sa faca treptat optimizare, recomandam optimizarea paginilor site-ului. In momentul in care fiecare pagina a site-ului este optimizata corect motorul de cautare ne poate identifica usor. Optimizarea in afara site-ului presupune construirea de link-uri externe. Aceste link-uri leaga site-ul dumneavoastra cu platforme puternice.

Aceste platforme externe pot fi bloguri, site-uri de stiri, site-uri de comunicate de presa, advertoriale, etc. Optimizarea facuta in afara site-ului este extrem de valoroasa pentru cresterea autoritatii dumneavoastra. Aceste link-uri externe ofera o confirmarea a valorii site-ului dumneavoastra in fata motorului de cautare.

In cat timp vedem rezultatele optimizarii SEO?

Cand decidem sa aplicam optimizare SEO platformei noastre web trebuie sa avem un program de timp. In cazul in care site-ul dumneavoastra nu a avut parte de optimizare de la bun inceput, munca depusa o sa fie mai costisitoare in timp si bani. In cazul in care construiti un site web si alegeti sa aplicati serviciile de optimizare de la bun inceput, site-ul va creste din ziua 1. Majoritatea clientilor SEO trebuie sa lucreze un site cu vechime care nu a avut nimic lucrat pentru optimizare. Atunci expertul nostru de optimizare SEO face analiza site-ul si a competitorilor principali. Apoi se implementeaza schimbari de continut (meta titlu, meta descriere a fiecarei pagini de site). Urmeaza constructia de link-uri externe catre platforme puternice care ajuta sa crestem autoritatea domeniului site-ului.

Vrei o analiza a site-ului tau?

Vrei sa ajungi pe prima pagina Google cu site-ul tau?