Top 5 tehnici de copywriting de care ai nevoie pentru succesul afacerii tale online

Ești începător în meseria de copywriter? Ai deja experiență în acest domeniu și dorești să îți dezvoltăți abilitățile de scris? Există numeroase tehnici de copywriting care să îți servească drept punct de plecare, dacă ești începător. Iar dacă ești deja expert, exemplele prezentate îți vor fi de folos să îți îmbunătățești stilul de scris.

servicii copywriting profesionisteTehnici de copywriting care dau rezultate

Un copywriter are propriul stil de scris, însă se adaptează în funcție de specificul textelor. În acest context, un copywriter poate scrie un articol de blog, un advertorial, un text informativ etc. Dacă deții o afacere și ai nevoie de un copywriter, îți recomandăm să apelezi mai întâi la servicii optimizare SEO.

De ce ai nevoie de un copywriter pentru afacerea ta? Îți spunem doar câteva motive solide:

  1. te ajută să îți promovezi afacerea în mediul online;
  2. poate face și optimizare SEO înainte să se apuce de scris;
  3. știe cum să atragă clienți prin intermediul textelor scrise de el.

Rolul unui copywriter este clar definit în cadrul unei echipe. În continuare îți prezentăm câteva tehnici pe care să le folosești la copywriting. Dacă ești expert, așteptăm și părerea ta cu privire la tehnicile pe care tu le utilizezi deja!

2. Tehnica „poartă o discuție cu cititorul tău”

Scrierea unui text se rezumă la a povesti ceva cuiva, nu? Putem spune că un copywriter „vorbește” cu cititorul prin intermediul textelor. Astfel, folosirea din abundență a pronumelor „tu” sau „dumneavoastră”, îl va face pe client să se simtă implicat și ascultat.

Cunoașterea publicului țintă este, de asemenea, important atunci când te apuci de scris. Nu poți scrie un text științific dacă tema ta este despre produse de patiserie. Este bine să te informezi înainte pentru cine scrii și despre ce scrii. Un text trebuie să fie și simplu de urmărit.

3. Tehnica optimista – Scrie texte pe un ton pozitiv

Atunci când scrii un text despre anumite produse sau servicii, este bine să vorbești despre ele pe un ton pozitiv. Ar mai cumpăra cineva o carte, de exemplu, dacă descrierea evidențiază aspectele negative ale acesteia? Recenziile sunt cu totul o altă poveste.

În aceeași ordine de idei, trebuie luat în considerare și ceea ce dorește clientul. Poate l-ar interesa să știe de ce ar avea nevoie de un parfum arăbesc, de exemplu. Noi scriem pentru a convinge, deci pentru a vinde. Din acest considerent, trebuie folosit un ton pozitiv și persuasiv.

servicii copywriting

4. Folosește-te de statistici și fapte – tehnica obiectivitatii

O poveste este cu atât mai convingătoare, cu cât are la bază fapte clare și adevărate. Când scrii un text, te poți folosi de statistici, studii de caz, fapte. De asemenea, poți apela și la recenziile altor clienți pentru a convinge cititorii să îți devină clienți.

Statisticile sunt probabil cel mai la îndemână atunci când dorești să scrii despre un servici/produs. Statisticile sunt făcute, de obicei, pe mai mulți clienți și pe reacțiile lor la ceea ce au cumpărat. Ele sunt puternice instrumente de care te poți folosi pentru a convinge, și, pentru a vinde.

Păstrează conținutul textului organizat

Un aspect important care nu trebuie ignorat este aspectul vizual al unui text. Organizarea ideilor într-o ordine logică va face textul să fie citibil. Dacă ideile sunt puse în dezordine, acestea devin ilizibile și cititorul va renunța să mai citească. Un limbaj adecvat face și el diferența în acest context.

Ține minte și faptul că nu scrii cărți și nuvele. Paragrafele nu trebuie să fie lungi și greu de urmărit. Limitează-te la 3-4 sau la mai multe, dar cu propoziții scurte. Paragrafele să fie succinte și să cuprindă ideile esențiale a ceea ce dorești să transmiți cititorilor.

5. Textul să fie despre cititor și beneficii

Textul este întotdeauna despre cititor. Deși scriem pentru a vinde ceva, nu trebuie să uităm că cititorul este în centrul atenției. Cititorul poate deveni un potențial client, deci, trebuie să scriem de ce un anumit produs/serviciu îi poate fi de folos. Clienții sunt interesați de beneficiile produselor/serviciilor.

Meseria de copywriter înseamnă să fii mereu la curent cu noi tehnici de copywriting. Este un continuu proces de învățare, însă oricine poate învăța dacă se dedică serios acestui job. Folosește-te de aceste tehnici pentru a-ți îmbunătăți abilitățile de copywriter. Așteptăm să aflăm rezultatele pe care le-ai obținut!

Serviciile noastre se pretează nevoilor tale!

Indiferent de care este nevoia principală a afacerii tale la momentul actual, noi o putem îndeplini. Avem pachete speciale pregătite pentru orice preferință. Astfel că orice brand poate găsi ceea ce are nevoie printr-o simplă și scurtă navigare a site-ului nostru.

În ceea ce privește copywriting-ul, avem 3 tipuri de strategii diferite. Toate au același scop – de a te ajuta să te remarci în mediul online. Poți alege între:

  1. Tu scrii comunicate de presă pentru afacerea ta, iar noi le postăm pe platformele noastre pentru a le promova – de la 10€ per postare
  2. Îți scriem un comunicat de presă premium optimizat SEO pentru a-l putea posta tu oriunde îți dorești – începând de la 20€ per comunicat
  3. Îți scriem un comunicat de presă și îl postăm pe platformele noastre – de la 25€ per comunicat postat

 

Viitorul afacerii tale stă în mâinile tale!

Noi, Servicii SEO București, avem toate reusursele și uneltele disponibile pentru a ajuta afacerea ta să ajungă într-o poziție de top. Prin coordonarea inteligentă a copywriting-ului și a tehnicilor SEO, brand-ul tău poate deveni cu adevărat cunoscut.

Dacă simți că această strategie este cea potrivită pentru tine, nu ezita să ne contactezi printr-un email la contact@serviciiseobucuresti.ro sau poti verifica preturile SEO , gandite special sa ajute afacerea ta.

 



×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× Let's SEO