Cuvinte cheie: cheia succesului în strategia SEO

Cuvintele cheie sunt o parte extrem de importantă pentru o strategie SEO de succes. Optimizarea SEO nu poate fi făcută dacă nu există cuvintele cheie care să ajute în acest sens. De la ajutorul obținerii unei poziții bune în motoarele de căutare și până la targhetarea audienței, orice specialist trebuie să știe care este importanța lor.

La Servicii SEO București, noi suntem conștienți de faptul că fără aceste cuvinte cheie nu am putea face optimizarea SEO. De aceea, noi ne axăm foarte mult pe această parte a optimizării. Treaba unui adevărat expert este să găsească aceste cuvinte și să se folosească de ele în favoarea firmei tale.

Cuvinte cheie: ce sunt acestea?

            Cuvintele cheie sunt cuvinte sau uneori expresii care descriu la modul general conținutul unui document, al unei pagini web, al unei firme etc. Acestea sunt cuvintele sau expresiile pe care utilizatorii le folosesc în motoarele de căutare pentru a găsi informații despre anumite subiecte.

În contextul marketingului online, aceste cuvinte cheie sunt folosite de către specialiști pentru optimizarea conținutului. Prin identificarea și utilizarea cuvintelor cheie relevante pentru ceea ce oferi tu, firma ta poate urca în primele poziții din motoarele de căutare cum ar fi Google. Exact cu acest lucru ne ocupăm noi la Servicii SEO București.

În același timp, pentru mai multe șanse de a apărea în primele poziții ale rezultatelor în motoarele de căutare, cuvintele cheie trebuie:

  • să fie relevante pentru conținutul paginii web
  • să fie căutate frecvent de către utilizatori
  • să aibă o concurență relativ scăzută

Tipurile de cuvinte cheie și ce face fiecare în parte

Tipul de cuvânt cheieCaracteristicile acestora
1.     Short-tail·      cuvinte scurte

·      sunt formate din maximum 3 cuvinte

2.     Long-tail·      cuvinte lungi

·      sunt formate din mai mult de 3 cuvinte

3.     Short-term fresh·      cuvinte pe termen scurt

·      spike-uri virale

4.     Long-term evergreen·      cuvinte relevante pe ter
5.     Product defining·      cuvinte care explică serviciul

·      cuvinte care descriu serviciul

6.     Customer defining·      se adresează audienței targetate
7.     Geo-targeting·      cuvinte locale

·      cuvinte pentru targetarea unei zone speifice

·      ex: județ, oraș, sector etc

8.     LSI (latent semantic indexing)·      cuvinte apropiate de cuvântul cheie
9.     Intent Targeting·      cuvinte informaționale

·      cuvinte comerciale

·      cuvinte tranzacționale etc

Cum să analizezi cuvintele cheie pentru o optimizare SEO eficientă?

            Analiza cuvintelor pentru optimizarea SEO se poate face în mai multe feluri:

  1. identificarea cuvintelor cheie
  2. utilizarea instrumentelor de căutare a cuvintelor cheie
  3. analizarea concurenței
  4. explorarea cuvintelor cheie long-tail
  5. înțelegerea intenției de căutare a utilizatorilor
  6. siguranța că aceste cuvinte sunt utilizate în mod natural în conținutul scris
  7. monitorizarea listei de cuvinte în mod constant

Această analiza SEO are mai multe etape, după cum se poate observa. Identificarea cuvintelor cheie nu este atât de complicată, mai ales dacă se folosesc anumite instrumente. Un specialist va ști să facă acest lucru fără probleme. Analiza concurenței este de asemenea importantă, pentru a vedea ce fel de cuvinte și expresii cheie folosesc alte firme.

De asemenea, este esențial să fii și o persoană care înțelege cum funcționează mintea umană. Nu în sens psihologic, ci mai degrabă să reușești să „ghicești” ce cuvinte ar folosi ei pentru diverse căutări. Mai mult decât atât, aceste cuvinte trebuie folosite într-un mod în care să sune cât mai natural.

În același timp, de în funcție de schimbările din industrie și de comportamentul utilizatorilor, trebuie să monitorizezi și să schimbi cuvintele cheie în mod constant. Specialiștii noștri fac acest lucru mereu pentru a se asigura că business-ul tău rămâne pe primele pagini din motoarele de căutare.

Keywords Research: o componentă cheie din strategia SEO a unei firme respectabile

            Keywords Research este procesul prin care se identifică și se analizează cuvintele cheie relevante pentru un anumit site sau conținut, cu scopul de a îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare.

Prin efectuarea unui Keywords Research, se caută cuvintele și frazele pe care utilizatorii le caută cel mai des în motoarele de căutare în legătură cu subiectul site-ului sau al conținutului. De asemenea, se analizează concurența pentru acele cuvinte cheie. Se identifică și alte cuvinte cheie relevante pentru a obține un avantaj important în ceea ce privește poziționarea în motoarele de căutare.

Keywords Research este un element important al optimizării SEO și a strategiilor de marketing digital. Fără acest pas important, un specialist nu ar putea să facă o optimizare SEO bună, prin urmare traficul nu va crește pe site-ul tău web. Fiecare etapă este importantă și are un anumit scop care nu trebuie să fie pierdut din vedere.

De ce sunt importante cuvintele cheie în optimizarea pentru motoarele de căutare?

Cuvintele și expresiile cheie sunt esențiale pentru o strategie SEO de succes, deoarece:

  • pot ajuta la creșterea vizibilității și traficului site-ului tău
  • pot ajuta la creșterea relevanței și calității conținutului
  • pot ajuta la îmbunătățirea conversiilor și veniturilor.

Cuvintele cheie ajută să obții o poziție mult mai bună în motoarele de căutare. Acestea pot crește relevanța conținutului și calitatea conținutului. poate atrage mai mulți potențiali clienți care caută informații specifice și care pot fi atrași de ceea ce are firma ta de oferit.

Cuvintele cheie mai ajută și la targetarea audienței potrivite, care cel mai probabil va apela la serviciile sau produsele oferite de tine. Mai mult decât atât, cuvintele cheie relevante și pot ajuta la îndrumarea potențialilor clienți spre acțiuni specifice (cumpărarea unui anumit produs, de pildă).

Ceea ce mai fac aceste cuvinte și expresii este să identifice tendințele din industria în care se află firma ta. Acestea te pot ajuta să obții informații valoroase cu privire la interesele și nevoile publicului tău țintă. Poate ajuta la adaptarea și îmbunătățirea strategiei tale de conținut și marketing.

Ce instrumente SEO pot utiliza în procesul de Keywords Research?

         Există mai multe instrumente SEO care te pot ajuta într-un proces de Keywords Research. În continuare îți vom enumera câteva dintre ele și îți vom spune cam ce face fiecare și cu ce te-ar putea ajuta:

  1. Google Keyword Planner: acesta este una dintre uneltele gratuite folosite de experții SEO. Unealta permite aflarea volumului de căutare și nivelul de concurență pentru cuvintele cheie folosite. Această unealtă mai poate fi folosită pentru generarea de cuvinte noi
  2. Ahrefs: această unealtă SEO oferă detalii importante despre cuvintele cheie, despre concurenții pe care îi ai, despre trafic și despre backlink-uri. Mai oferă și șansa de a urmări cum evoluează clasarea în motoarele de căutare
  3. SEMrush: această unealtă este de fapt o platformă care, la fel ca Ahrefs, oferă detalii importante despre cuvintele cheie, despre concurenții pe care îi ai și despre trafic
  4. Moz: aceasta este tot o platformă care oferă informații despre cuvinte cheie, concurenți și clasarea în motoare de căutare
  5. Ubersuggest: o altă unealtă gratuită care oferă idei pentru cuvinte și expresii cheie, dar și pentru conținut

La Servicii SEO București, ne folosim de cele mai bune unelte pentru a oferi o optimizare SEO cât mai bună. Specialiștii noștri lucrează zilnic cu astfel de unelte și știu cele mai bune metode prin care le pot fructifica.

Firma ta va fi în siguranță în mâinile noastre. Și nu numai că va fi în siguranță, dar va prospera așa cum nu a mai făcut-o până acum. Datorită tehnologiilor și uneltelor de care dispunem, noi putem să îți aduce, site-ul web pe prima pagină Google. Este totuși nevoie de o muncă destul de constantă pentru a vedea rezultate. Iar noi avem toată răbdarea necesară pentru a-ți oferi aceste rezultate.

Servicii SEO București: noi știm care sunt metodele prin care poți ajunge pe culmile succesului

            Firma noastră este una care a muncit foarte mult să ajungă unde este astăzi. Prin mult studiu și ambiție, am reușit să facem un număr însemnat de antreprenori să exceleze în domeniul lor. Avem cunoștințele și resursele necesare pentru a oferi rezultate satisfăcătoare. Cât despre serviciile pe care le oferim, iată care sunt acestea:

  • analiză SEO
  • optimizare SEO
  • promovare online
  • creare site web
  • servicii copywriting

Specialiștii noștri sunt foarte pasionați de munca lor, așa cum probabilși tu ești pasionat de munca ta. Iar când mai mulți oameni pasionați își intersectează viețile, ies numai și numai lucruri frumoase. Putem munci alături de tine la promovarea firmei tale. Alături de noi, vei fi capabil să ajungi pe culmile succesului.

Ai o firmă pe care vrei să o promovezi? Haide la Servicii SEO București!

            Dacă îți dorești mai mulți clienți și dacă vrei ca firma ta să fie mai cunoscută, poți apela la serviciile noastre. Datoria noastră este să îți oferim promptitudine, profesionalism și rezultate excelente.